Livrare, plată și retur

Facturare/Plată

Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Produsele vândute de Bebe Ghi, în format electronic la adresa de email menționată de Cumpărător. De asemenea, în cazul comenzilor în status “Finalizat”, o variantă electronica se regăsește și în secțiunea “Comenzi recente” din site.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorul are obligația de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său.

În cazul în care factura nu a fost primită la adresa de email specificată, deși s-au primit notificările ce vă informează ca s-a finalizat comanda sau comanda a fost livrată, rugăm să nesesizați la adresa de email: contact@bebeghi.ro

Plata se poate realiza:
Ramburs: La preluarea coletului de la agentul de curierat se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere (după caz), suma fiind exact cea care vă este confirmată după efectuarea comenzii pe site prin email sau telefonic.
Plata online cu card bancar: Dacă s-a selectat varianta de plată online cu card bancar, la finalizarea comenzii se va face redirecționarea către serverele securizate ale MobilPay, furnizorul Bebe Ghi de servicii de plată online cu card bancar. În cazul în care operațiunea a fost finalizată cu succes, suma aferentă comenzii va fi retrasă din contul Cumpărătorului, la livrarea coletului acesta nemaiavând nimic de plată.
Transfer bancar: Plata prin Transfer bancar se face doar în baza facturii proforme emisă de Bebe Ghi, în urma confirmării online, prin email sau telefonic a comenzii. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății.

Livrarea Produselor

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat către Cumpărător.

Livrarea se face după ce toate produsele comandate și/sau rezervate la furnizori au intrat în stocul Bebe Ghi SRL.

Taxele de livrare sunt transparent prezentate în secțiunea Totaluri Coș.

Livrarea comenzilor în București și restul țării se face prin firma de curierat Fan Courier, în termen de 24/48 ore ore de la transmiterea email-ului ce confirmă trecerea comenzii în stare finalizată, sau de la confirmarea telefonică a comenzii.
Pentru comenzile mai mici de 250 lei, se percepe o taxa de transport de 15 lei. Pentru comenzile a căror valoare depășește 250 lei, livrarea este gratuită.
Programul de livrări în București este: L-V: între orele 10:00-16:00.

Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.

În cazul expedițiilor în afara rețelei Fan Courier, se percepe o taxă suplimentară ce se va comunica în momentul stabilirii adresei de destinație.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Vânzătorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul României.

Returnarea și înlocuirea produselor

Garantarea calității și conformității serviciilor oferite de Bebe Ghi și returnarea produselor se realizează în conformitatea cu legislația specifică în domeniu, respectiv: Comerț electronic și Contracte la distanță, așa cum se precizează pe site-ul oficial al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor în România – http://www.anpc.gov.ro/

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă numai clienților persoane fizice.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului renunțarea la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Ne puteți scrie la contact@bebeghi.ro.
Solicitările primite după expirarea acestui termen nu vor fi luate în considerare.

Produsele primite cu defecte:
În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a Bebe Ghi în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Dacă Bebe Ghi nu poate înlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Colete deteriorate:
În cazul în care coletul prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea lui. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

Condiții generale de returnare:
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Produsul poate fi returnat numai dacă este în aceleași condiții în care a fost primit, nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Returnarea produselor se face pe cheltuiala Cumpărătorului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
Bebe Ghi nu va ridica coletele trimise prin Poșta Română, de la oficiile poștale.
Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client către Bebe Ghi, cade în sarcina Cumpărătorului.
Nu se primesc colete retur cu plata ramburs.
În cazul în care produsele au beneficiat de transport gratuit, dacă produsele vor fi returnate, se va reține din valoarea acestora costul de expediere suportat inițial de firma noastră.
Coletele care nu vor îndeplini condițiile menționate, VOR FI REFUZATE.

Toate coletele conținând produse returnate se vor trimite către: „Bebe Ghi SRL, Grivita, nr.10K, cod poștal 075100, Otopeni, Ilfov”.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă etc.
Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
În cazul returnării unui produs care nu se afla în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit), Vânzătorul va considera returul ne-valid si va fi îndreptățit să refuze restituirea prețului.

În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului contravaloarea Produselor, în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării coletului refuzat. Suma va fi returnata după cum urmează:

– pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru Comenzile achitate cu ramburs/tranfer bancar-> prin virament bancar în contul specificat în scris de Cumpărător.

Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în:
Ordonanța de urgență nr. 34/2014:
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Ordonanța nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=59
Legea nr.51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=61

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați pe email la contact@bebeghi.ro sau la numărul de telefon afișat pe www.bebeghi.ro

Abonează-te la newsletter-ul Bebe Ghi